Thursday, January 13, 2011

instanbul kebab house - part 1

Assalamualaikum..

otak dah tepu nak menghadap latihan calculus. harap-harap esok dapat jawab. nak citer something. hari ni ada sorg mamat foreigner belanja aku makan tengah hari. makanan yang foreigner selalu makan kt Uniten nie. memang aku slalu lepak dengan dia. tp nie bukan kes amik kesempatan k. aku bgthu dia nk try je. then bila aku nak bayar balik, dia cakap "My treat". perghh, rezki beb. bukan murah makanan tu.

nak tahu tak apa makanan tersebut? jeng jeng jeng

shawrma chicken with rice. harga rm 7. makanan nie agak simple. yang beza nasi dia je. yang putih tu mayonis dan yang merah tu sos cili. ayam yang dipotong halus serta sayur( aku x sure sayur ape.main bedal je). ada sorang kawan aku cakap makanan nie berkhasiat. entah betul or tak aku tak tahu. tapi lau aku amik nasi biasa sebanyak yg nasi nie, confirm belum kenyang lagi. so, pelajar-pelajar uniten, try la rasa ea.




nak citer lak pasal safinah, cinta pandang pertama kt cafe COE td. nk tgk gambar? boleh je.


haha. ni la safinah. makanan la. bukan perempuan. harga rm7 gak. aku tak tanya lak kenapa nama makanan tu safinah? mesti jenuh dia nak menjawab. mcm aku kena ari tu. mamat foreigner yg sama gak tanya aku. "why do you eat cold food?" aku amik makanan dalam tempat buffet time tu. terus tak tahu nak explain.

dah tgk tajuk tu kan? baru part 1. nantikan makanan yang lain akan menyusul dari kebab instanbul house. tataaaaa~~

No comments:

Post a Comment