Saturday, September 11, 2010

BerTukar !!!

salam..

"esok mak nak buat laksa." programnye hari ni la.

2 la yang mak aku cakap bila 1st rayer. buat laksa 2 pn utk kwan2 adik aku yg dtg ke rumah. nak diceritakan, semalam adik2 buat la laksa tersebut. aku?? lepak dalam bilik tengok tv. aku pn dh letih coz mlm rayer 2 bru blik ke rumah. then straight jd driver stu hari. pergi mna? ziarah-menziarahi..hehehe. sori melencong ke lain lak. entry sebelum nie xnk citer hbis. 2 la ko firdaus..

bermula pg td. aku bgun je tgk2 kt dapur dh penuh. penuh dgn adik2 aku yg menyibukkan dri utk menyiapkan laksa tersebut. aku pn tlg la sibukkan diri jugak. sibukkan mkan la. perut dh lapar kot. aku pn keluar rumah. ada la benda asing- meja dan krusi yg agk bnyk. rupa2nya abah aku ajak kwan dia dtg. pkul 12 jd kemucaknye. planning utk kwan2 adik aku jd rumah terbuka ayah aku. sebabnye rumah aku sempit n abah aku letak meja n kerusi. so, orang2 sume duk kt luar rumah je la.

tp ada gak la yg lucunya. ada sorg budak nie x takut lgsung dgn kucing. spupu aku jugak la. mcm2 posing aku amik guna kamera.  pas2 stu rumah dia kejar kucing 2. ntah apa dia ckap pn aku x tahu. sepatah haram pun aku x fham. lg senang Deutsch yg aku belajar 2.hahaha. layan r gmbr budak nie. aku dh x tau nk taip ape nie.



  

No comments:

Post a Comment