Monday, September 13, 2010

sWeET moments

salam.

letih tidak menghalangku utk update blogku ini. hari ini aku terpaksa bangun awal bcoz perancangan hari ini perlu dilakukan sejak awal pagi untuk mengelakkan kepala serabut drpd jem. bila dah bangun awal 2, fham2 la. aku ni anak teruna lagi. hehehe.

straight 2 the point. aktiviti 2 start pkul 2. bila planning start awl sgt, banyaklah masa free yang terhidang. so,pergilah beraya di rumah seorang cikguku ketika di sekolah menengah. sedih juga la nk bgthu result aku tp terpaksa tabahkan hati. bila dh luahkan,lega rsa hati ini. makan2 kat umah 2 sekejap. then dalam pkul 11, gerak ke zahhra arabian park, tok bali. tempat aktiviti 2 akan diadakan.

smpai je kt sana, x ramai ag saudara mara yang ada. ada je set karaoke kt situ untuk aku menyanyi sakan dan menghilangkan bosan tp terasa malu pulak sbb ni time raye. layan je la lagu-lagu raya yg dipasang. sambil dengar 2, buat kerja gak. kerja tiup belon. baru meriah majlis lau ada belon. hehehe. nak bukti? tggu ea.

waktu kemuncaknye bila semua dh ada. time 2, mkanan dilupakan. borak la yg penting. dh lma x jumpa kn. so, nk la tahu perkembangan antara satu sma lain. tp aku rsa itu untuk aku je kot. ape sebenarnya yg sweet moments 2?

dengan memenuhi ladang kuda, bergmbar bersama dan memerhatikan gelagat kanak2 bermain di pntai mebuatkan aku hepi sangat. perasaan happy yg pertma setelah 8hb 9-result exam aku diumumkan. nak je aku g tukar pkaian renang. da je buat sluar spare.tp memandangkan dh lewat, lupkan je la hasrat 2.
neway, hari nie dh megubah kembali hidup aku. aku nk jd Firdaus yang lama. yes!!!! jom layan gmbr.klik kt link fb nie. mlas nk upload gmbr balik.haha.

3 comments:

  1. huhu..bgs la..dh jd firdaus zulkaffli yg dlu a.k.a. ABE!!!!
    jgn cdy dh..x bez ar nty..huhu..jgn ubh prangai yg baek tu..yg jht tu ubh2 la..huhu(bajet ak baek sgt)hahahha..
    tp nk tny sumthing...pe lak kne ngena bgn awl2 pagi ngn anak teruna..x phm..huhu..

    ReplyDelete
  2. anak teruna selalunya bangun lambat..hahaha.2 yg selalu org tua2 cakap.

    ReplyDelete
  3. ooooo...br paham..huhu..anak teruna mmg cm tu, bgn lmbt..tgk cm anak dara, bgn awl..hahaha..

    ReplyDelete